1

Krok 1

2

Krok 2

3

Krok 3

4

Krok 4

Ważna informacja

Zanim złożysz reklamację - przygotuj:

  • numer zamówienia
  • dane z jakich było składane zamówienie
  • protokół szkody (jeśli dotyczy uszkodzeń w transporcie)
  • zdjęcia poglądowe ukazujące zaistniały problem
Wypełniając formularz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w celu realizacji Twojej sprawy....

Krok 2 - Wybierz model mebla

Nie znalazłeś mebla? Skontaktuj się z nami poprzez biuro@topeshop.pl

Krok 3 - podtytuł kroku

Znajduje się na etykiecie producenta lub instrukcji montażu
Znajduje się na etykiecie producenta lub instrukcji montażu
Dodaj kolejny element

Upuść plik tutaj lub kliknij, aby wgrać.

Postaraj się aby zdjęcie było wyraźne, dzięki czemu szybciej obsłużymy Twoje zgłoszenie.

 

Krok 4 - dane osobowe

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 z 04.05.2016 r.), dalej RODO uprzejmie informujemy:

Administratorem danych osobowych Top e shop s.c., Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Warszawska 8, NIP 8351604609, REGON 101710203 (Administrator), biuro@topeshop.pl. W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu. Klient ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu i do przeniesienia danych.